sobota, 15 września 2012

Czerwono-bordowe paznokcie :) czyli kiedy nie mogę się zdecydować... ;)

Mój pierwszy post lakierowy :) Pewnego dnia nie mogłam się zdecydować, jakiego lakieru użyć i ostatecznie użyłam kilku branych pod uwagę ;) Czerwienie i bordo to kolory, których najczęściej używam, dołożyłam jeszcze czerń, którą często malowałam paznokcie parę lat temu. Kolorystyka nie jest letnia, ale ciemnymi odcieniami maluję pazurki cały okrągły rok ;)
Niestety mam tylko jedno zdjęcie, wykonane w cieniu, w świetle dziennym. Lakiery na kciuku i wskazującym są zbyt do siebie podobne, niestety nie miałam w danym momencie jaśniejszej czerwieni pasującej odcieniem.








Lakiery, których użyłam: (od lewej) 
Golden Rose Classics Mini nr 143 - kremowa czerwień - zmieszany z Viperą Jumpy nr 155 - malinowa czerwień z brokatem (mało widoczny na zdjęciu)
Ados Extra Long Lasting nr 576 - ciemna czerwień ze złotym nieznacznym shimmerem
Golden Rose Classics Mini nr 144 - bordo z shimmerem złoto-srebrno-czerwonym ;)
Golden Rose Sweet Color nr 31 - kremowe bardzo ciemne bordo, takie "wampiryczne" z akcentem fioletu
Golden Rose Classics Mini nr 172 - kremowa błyszcząca czerń





Taki manicure bardzo mi się podobał, planuję jeszcze podobny, tylko w kolorystyce granatowo-stalowej :)


Pozdrawiam wszystkie lakieromaniaczki ;)

3 komentarze:

  1. Bordo i czarny nie goszczą nigdy na moich paznokciach, chociaż muszę zastanowić się nad jakimiś fajnymi połączeniami tych kolorów z topperami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że toppery np. taki jaki masz Essence, fajnie by wyglądały na czarnym lakierze :) Ja aktualnie nie mam żadnego toppera, prawdę mówiąc to chyba od dobrych paru lat ;) Chyba pora to zmienić ;)

      Usuń
  2. Możesz dla rozjaśnienia koloru dodać kropelkę białego w przyszłości.
    Uzyskałaś dobry efekt:)

    OdpowiedzUsuń