sobota, 6 października 2012

Jesienny fiolecik - lakier Pearl Fashion nr 18 Purple Passion

Dużą część mojej lakierowej kolekcji stanowią fiolety - obecnie wybieram odcienie bardziej żywe i ciepłe niż kiedyś, ale jestem wierna fioletom od ok. 12 lat ;)

Prezentowany lakier to Pearl Fashion, odcień nr 18 - Purple Passion. Marka brytyjska, raczej mało popularna w Polsce. Lakier zakupiłam na Allegro u użytkownika looksus_kielce przy okazji innych zakupów, w okazyjnej cenie 1,99zł. 

Jest to żywy odcień purpury ze złotawym shimmerem. Dla mnie idealny na jesień :)
Na zdjęciach lakier jest "saute", bez podkładu, ani topu. Dopiero trzy warstwy zapełniły krycie, a i tak widzę prześwitujące końcówki. Jest bardzo rzadki, być może krycie się poprawi jak trochę zgęstnieje. Trwałość - ok. 3 dni, pod warunkiem, że prace domowe wykonuję w rękawicach i nie biorę długiej ciepłej kąpieli ;) 
Mam jeszcze dwa inne odcienie i są one lepsze w aplikacji oraz bardziej trwałe.

Na stronie producenta można znaleźć te lakiery w innych buteleczkach.
http://pearlfashionuk.com/

Na mojej buteleczce nie ma podanej pojemności, za to jest skład ;) Looksus_kielce podaje, że pojemność to 8ml. Na Allegro obecnie brak tych lakierów, za to w sklepie internetowym sprzedawcy znajdziemy wybór różów i czerwieni.
http://looksus.kielce.pl/pearl-m-23.html

W tak niskiej cenie naprawdę polecam :)




       w słońcu





w cieniu




w słońcu / w cieniu




pozdrawiam Lakieromaniaczki :)

1 komentarz: