poniedziałek, 17 grudnia 2012

Żarówiaście: Lovely Color Mania nr 408

Lakier nabyłam w rossmanowskiej promocji 40%. Miałam nie kupować przez pewien czas nowych lakierów, ale promocja mnie skusiła. Specjalnie jednak wybrałam odcień oryginalny, po który normalnie pewnie bym nie sięgnęła. 



Nr 408 to kolor żywy i jaskrawy, w mojej ocenie duochrome, jednak z delikatnym shimmerem, a nie frostowy jak większość duochromów (? poprawcie mnie, jeśli się mylę).
W zależności od kąta padania światła jest pomidorowy (wyglądający kremowo) lub mocno różowy (shimmer). Największą jaskrawość uzyskuje w ostrym świetle sztucznym lub słońcu. Moim zdaniem jest to typowo letni odcień, dla mnie trochę za jasny i jaskrawy jak na zimę.

Lakier jest trochę za rzadki, szybko schnie. Na zdjęciach położone dwie warstwy - widać prześwitujące końcówki. Trwałość z topem dobra - ok. 3-4 dni. 


 Sheldon Cooper jako bonus :)


 prześwitujące końcówki...


 widoczny róż


 "pomidorek" :)


  "rush" ;)


Dostępność: drogerie Rossmann
Cena (standardowa): 5,19zł / pojemność: 9ml



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz