piątek, 4 stycznia 2013

Essence nr 112 Time for Romance - błyskotki na karnawał

Lakier Essence z serii Colour & Go nr 112 (Time for Romance) to efektowny różowawy brokat zatopiony w bordowej bazie. Ten kolor był również dostępny w starszej wersji C&G, ale patrząc na swatche na blogach stara wersja wydaje mi się bardziej czerwona, żywa.

Brokatu jest sporo, są to różowawe heksagony oraz kółeczka o dwóch wielkościach oraz holograficzne drobinki. Tu został użyty w dwóch warstwach na jednej warstwie bordowego Simple Beauty mini nr 280. Dodatkowo pokryłam go dwiema warstwami topa Sally Hansen - po jednej warstwie topa powierzchnia nadal była chropowata. 

Trwałość średnia - w mojej ocenie dużo zależy od użytych topów czy utwardzaczy.
Moim zdaniem ten brokat na bordowych lakierach daje dobry efekt. Będę testować ten lakier jeszcze na czarnej bazie i na pewno solo.  







* niektóre paznokcie są jaśniejsze z powodu cieńszej warstwy lakieru Simple Beauty.


* Essence - pojemność 8ml, cena 6,99zł, dostępność: Drogerie Natura
* Simple Beauty mini - pojemność ok. 5ml, cena ok. 2-3zł, dostępność: kioski, małe drogerie, sklepy Społem

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolorek, chociaż na moich paznokciach, by mi nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten lakier z Essence, uwielbiam ostatnio takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie te dwa lakiery idealnie do siebie pasują. Niezły wybór! i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń