czwartek, 17 stycznia 2013

Nie lubię "nudziaków", ale... - lakier Smoosh nr 43

Dzisiaj chciałam zaprezentować lakier mało popularnej marki Smoosh - nr 43 "delikatny łososiowy z błękitnym pyłem". Jest to odcień, który zaliczam do kategorii "nude", mimo że to raczej perła czy krem, a nie beż.



Najpierw kilka słów o marce. Otóż lakier jest jak dla mnie anonimowy. Podane zostało DLA KOGO lakier został wyprodukowany, ale nie PRZEZ kogo. Lakiery Smoosh są specjalnie produkowane dla nailsPRO. Jednak jest jeszcze kilka marek lakierów, które mają dokładnie takie same buteleczki, bliźniaczy skład i kolory oznaczone identycznymi numerami - mianowicie Black Prince -KLIK-, Diamond Cosmetics -KLIK- i podobno Magnifico. Poszukiwania doprowadziły mnie do stronki http://www.diamondcosmetics.com/ gdzie oferowane są marki własne, a w tabeli kolorów znalazłam dwa charakterystyczne brokatowe odcienie powtarzające się w ww. markach (np. fiolet nr 29). Oczywiście nie jestem w 100% pewna - polskie sklepy zamawiające lakiery dla marki własnej z USA?

Wracając do samego lakieru ;) Buteleczka mieści 15ml, w środku ma kulki, wygodną nakrętkę. Na nalepce z tyłu wypisany jest skład - nie orientuję się w "ładnych" składach lakierów do paznokci, ale ten nie zawiera toluenu i formaldehydu, co często jest podkreślane na opakowaniach lakierów. Na końcu składu znajduje się "Moonstone" i nie jestem pewna czy chodzi dokładnie o kamień księżycowy - minerał/kamień ozdobny, ale jeśli tak to pewnie jest to część błyszczących drobinek.
Lakier dobrze się nakłada i szybko schnie, jednak jest słabo kryjący - na zdjęciach nałożone trzy warstwy i nadal prześwitują końcówki. Ma przyzwoitą trwałość, bez topu około 3 dni.
Bardzo rzadko maluję paznokcie takimi kolorami, ale ten nawet przypadł mi do gustu. Jakoś nie widzę tu łososia, dla mnie to jasny krem. Co ciekawe - efekt jest lepszy bez lakieru nawierzchniowego, drobinki inaczej odbijają światło (zdjęcia bez topu).


 w słońcu


 w cieniu - przy oknie



 w pewnym oświetleniu potrafi być mocno kontrastowy dla odcienia skóry


Lakier polecam ze względu na trwałość i dobry stosunek pojemności do ceny. 
Nabyć go można w sklepach internetowych, na Allegro i pewnie na niektórych "wyspach" z akcesoriami do paznokci. Ja polecam aukcje fundacji KOCIA MAMA, bo kupując lakier możemy pomóc zwierzętom. W innych miejscach lakier kosztuje ok. 6-13zł (biorąc pod uwagę również analogiczne marki).




2 komentarze:

  1. nie znałam wcześniej tych lakierów- kolor jest świetny, ale jak dla mnie zdecydowanie za słabe krycie.
    świetny post- bardzo dokładny i ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) właściwie dystrybutor zaznacza na stronie, że przy jasnych odcieniach można nakładać 3 warstwy, ale moim zdaniem to i tak jest sporo, a przy większej ilości brzydko by wyglądało.

      Usuń