poniedziałek, 25 marca 2013

Lakier Virtual Fashion Mania - purpurowa magenta?

To mój pierwszy lakier marki Joko - Virtual. Kupiłam go w Biedronce w promocyjnej cenie, bodajże 3,99zł. Cena była atrakcyjna, a takiego koloru jeszcze nie miałam... ;)
Kolor - no właśnie: trudny do określenia, tak samo jak do uchwycenia na zdjęciach. Sklasyfikowałabym go jako ciemną Magentę, może być też z rodziny Red-violet. W każdym razie należy do moich ulubionych fioletowo-purpurowych odcieni.



 Do krycia wystarczą dwie warstwy, konsystencja jest dla mnie trochę za gęsta. Na moich rozdwajających paznokciach trzymał się krótko, ale na jednym który był w lepszym stanie, wytrzymał ok. 4 dni, więc myślę że to niezły wynik.


zdjęcia robione w cieniu przy świetle dziennym


w cieniu, w świetle naturalnym, zdjęcie po prawej bliższe realnej barwie



tu po paru dniach, ale kolor wyszedł dość wiernie


Kolor niestety na zdjęciach nie chce dobrze wychodzić - w "realu" jest jeszcze bardziej żywy.

Teraz mam "bana" na lakiery, ale za jakiś czas pewnie kupię inny lakier z tej serii lub nowość -  mały (5ml) lakier tej marki.



Dostępność: drogerie Jasmin, lokalne małe drogerie, Biedronka (jak "rzucą" ;) )
Pojemność: 10ml
Cena standardowa: ok. 8zł; cena w Biedronce: 1,99-5,99zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz