sobota, 16 marca 2013

Lovely Moulin Rouge nr 1 - idealna czerwień drobinkowa

Właściwie to było jak zawsze... ;) Miałam nie kupować nowych lakierów, ale akurat w Rossmannie była promocja na lakiery Lovely Moulin Rouge ;) A za ok. 3,5zł to grzechem byłoby nie kupić (doskonała wymówka każdej lakieromaniaczki)... 
Po analizie dostępnych odcieni (czy taki już mam, czy mi się podoba, itd. ;) ) wybrałam nr 1 - żywą czerwień z czerwonymi i złotymi drobinkami.



Na paznokciach kolor przypomina mi moją ulubioną czerwień z Golden Rose - Classics Mini nr 143, tylko że z dodatkiem drobinek. Kolor jest żywy, drobinki błyszczą, ale nie jest to spory brokat, czego chcieć więcej ;) Do krycia wystarczą mi dwie warstwy. Na zdjęciach lakier nie jest pokryty topem, jako podkładu użyłam (o ile dobrze pamiętam) Sally Hansen Hard As Nails.
Niestety nie mam zdjęcia w słońcu, bo ostatnio pogoda jest kiepska i słońca jest mało :(






Ostatnie dwa miesiące były kiepskie jeśli chodzi o stan moich paznokci - płytka się rozdwajała i łamała. Nawet całkiem niezłe lakiery z tego powodu odpryskują na takich paznokciach już drugiego dnia. Z tym lakierem było tak samo - drugiego dnia musiałam robić poprawki. Winię jednak za to głównie stan moich paznokci oraz to, że nie nałożyłam na lakier topa.
Lakier zmywał się całkiem nieźle zmywaczem bez acetonu. 


Dostępność: Rossmann
Pojemność: 9ml
Cena regularna: 5,49zł


1 komentarz: