sobota, 23 marca 2013

Wygładzenie i rozprostowanie włosów za sprawą oleju Amla Dabur?

Zima nie rozpieszcza naszych włosów i jest czasem, kiedy wiele kobiet sięga częściej po suszarkę... Mnie się to zdarza w weekendy, kiedy muszę dojechać na 8 rano na uczelnię. Odkąd zaczęłam używać suszarki z funkcją jonizacji, mam mniejsze "siano" na głowie, aczkolwiek nadal często jest to "szopa", która wymaga użycia spinek. 

Tym razem było podobnie... Na noc nałożyłam Amlę, rano myłam Alterrą z papają i bambusem, następnie nałożyłam na 2-3 minuty odżywkę Fructis Fruity Shine, rozczesałam wilgotne włosy grzebieniem. Suszyłam suszarką bez dyfuzora, gdyż nie miałam czasu "bawić" się z włosami. Efekt - sianooo. Spięłam z boku spinką i przez pierwsze parę godzin czułam się niekomfortowo z tak sterczącymi włosami.
Po jakimś czasie włosy opadły; wyczułam że z tyłu są jakoś dziwnie gładkie i proste. Po powrocie do domu i wyjęciu spinki okazało się, że zarówno przód jak i tył się mocno rozprostował i wygładził. Włosy z przodu zwisały obok twarzy, naprawdę nie wyglądało to dobrze przy tak rzadkiej czuprynie. Natomiast z tyłu efekt był fajny - nie widać było prześwitów, wydawało się, jakby włosów było więcej. Końcówki na karku mocno się podwijały pod spód. Niestety nie zrobiłam wtedy zdjęć.

Następnego dnia powtórzyłam procedurę - efekt był podobny: siano i późniejsze wygładzenie i rozprostowanie. Nie było aż tak mocne jak dzień wcześniej, ale po południu zrobiłam zdjęcia. Prześwity z tyłu widoczne wyłącznie na zdjęciach z lampą błyskową. Przód był mniej wyprostowany i "oklapnięty" i nadal nie wyglądał zbyt dobrze (przynajmniej do zdjęć ;) ).



 


Wydaje mi się, że jest to efekt użycia Amli i późniejszego suszenia suszarką. Jeszcze będę próbować innych konfiguracji, żeby się upewnić ;)


"Sprawcy":


Podsumowując: swoje włosy wolę jako kręcone, ale efekt gęstych włosów z tyłu był całkiem niezły i być może czasem będę starała się go uzyskać świadomie.

2 komentarze:

  1. Na Twoim miejscu, póki masz włosy tej długości, dążyłabym cały czas do tego efektu - Twoje włosy ułożone w ten sposób rzeczywiście lepiej się prezentują i prześwity są o wieeeele mniej widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się tylko dało tak zrobić bez suszarki ;) Ale będę próbować ;)

      Usuń