sobota, 1 czerwca 2013

Koniec bana lakierowego! :D

Ponad dwa miesiące temu nałożyłam na siebie ban na lakiery ;) Na kupno nowego lakieru (lakierów ;) ) miałam pozwolić sobie dopiero w maju. Do mojej kolekcji doszły cztery lakiery - trzy będące wynikiem 40% promocji w Rossmannie: 2 x Miss Sporty i Lovely oraz Avon (kupiony również w okazyjnej cenie). Zakupy były raczej przemyślane - podobne do Avonu bordo z Golden Rose już zgęstniało; potrzebowałam pastelowego lila fioletu (M.S.); czaiłam się od pewnego czasu na "benzynowe" lakiery M.S., ale nie kupiłabym w regularnej cenie. Jedynie Lovely był kupiony pod wpływem impulsu - mam już podobny odcień czerwieni (koralu?), czego nie byłam pewna w sklepie, ale z delikatnym shimmerem, no i lakier zaczął się już rozwarstwiać (nie ma to jak usprawiedliwianie lakieromaniactwa :D).

Zdjęcie podwójne, ponieważ przy tym samym oświetleniu wyszły różne odcienie...


Od lewej:
1. Miss Sporty Clubbing Colours nr 344
2. Lovely Classic nr 73
3. Miss Sporty Metal Flip nr 040
4. Avon Nailwear Pro+ 'Tweed'

Jak Wam się podobają moje zdobycze? :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz