niedziela, 28 lipca 2013

Chabry na paznokciach - Vipera Bambini nr 40

Przez lata unikałam niebieskich lakierów do paznokci, wyjątek robiłam tylko dla morskich. Teraz sama nie wiem dlaczego ;) Na lakiery Vipera Bambini trafiłam w małej drogerii i stwierdziłam, że przy tak małej pojemności i niskiej cenie (3,8zł za 5ml) można zaryzykować z "nowym" kolorem. 



Producent określił ten kolor jako po prostu niebieski (a w tej serii mają aż 8 różnych odcieni niebieskiego). Dla mnie ten lakier w buteleczce przypomina odcień, który w Wikipedii nazwany jest "blue-gray" (-klik-), natomiast na paznokciach jest ciemniejszy, przypominający błękit chabrowy (-klik-). Nie ma żadnych drobinek, to typowy krem.
Jestem zachwycona tym kolorem :)

 na zdjęciu niestety już jeden odprysk




Lakier trochę smuży przy nakładaniu, ponieważ szybko schnie. Do pełnego krycia potrzebuję trzech warstw, na zdjęciach głównie dwie, tu widać również smugi:


Lakier utrzymuje się u mnie bez większych ubytków ok. 3 dni, czyli standardowo w moim przypadku. Zmywa się bez problemu bezacetonowym zmywaczem.

Myślę, że sięgnę jeszcze po inne kolory, a jest ich bardzo dużo, bo aż 60 ;)


Dostępność: sklep internetowy Vipery, Allegro, małe drogerie, wyspy Vipery w galeriach handlowych
Cena: 3,59 - 5zł 
Pojemność: 5ml (wg strony producenta, nie oznaczona na opakowaniu)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz