sobota, 3 sierpnia 2013

Promocja na Garnier Ultra Doux w Realu!

Chciałam się z Wami podzielić informacją o promocji na szampony i odżywki Garnier Ultra Doux w hipermarkecie Real. Produkty są w cenie 3,99zł, a promocja potrwa do 7 sierpnia.

Ja już kupiłam dwie odżywki - z awokado i masłem karite oraz Sekrety Prowansji z rozmarynem i liściem oliwnym. 




Zastanawiam się nad kupnem rumiankowej do włosów blond  i może jeszcze jednej (morela, żurawina?), ponieważ cena jest naprawdę zachęcająca ;)
Odżywkę z awokado miałam już w ubiegłym roku, w zimie dobrze się spisała. Rozmarynowa to dla mnie nowość, zdążyłam już dwa razy użyć i wstępnie jestem zadowolona - odżywka jest lekka, włosy są po niej błyszczące. Minusem jest rzadka konsystencja i przez to pewnie słaba wydajność (z awokado też mi się szybko skończyła). 
Byłam w Realu pod koniec pierwszego dnia promocji i stand z tą linią Garniera był prawie wyczyszczony ;) Na "zwykłych" półkach jednak nie brakowało produktów.

Polecam wycieczkę do Reala, bo naprawdę warto! :)



2 komentarze:

  1. Do Reala mam niestety nie po drodze :( A poza tym jak na złość ta wersja odżywki Garniera, która teraz najbardziej mnie interesuje i planuję zakupić, jest niedostępna w Polsce - mam na myśli tą:
    http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=58492

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Real 10 minut pieszo od domu :) A też bym chciała tą, którą zalinkowałaś... Na razie ta z rozmarynem mi się podoba, tylko jest baaardzo rzadka :/

      Usuń