sobota, 26 października 2013

Lakier Delia Coral Kropki M02

Lakiery tego typu podobały mi się już od pewnego czasu, jednak rezygnowałam z zakupu z różnych powodów - duża pojemność (kiedy ja to zużyję) w połączeniu z wysoką ceną (oczywiście to zależy od punktu widzenia, ale wydanie np. 13zł za lakier, którego pewnie nie zdążę zużyć, to dla mnie strata pieniędzy), niechęć do zmywania brokatu ;) W końcu trafiłam w drogerii na lakiery Delii z serii Kropki. Cena zachęcająca (ok. 6zł), pojemność jakoś przebolałam (11ml). Seria liczy 8 odcieni (szary, niebieski, morski zielony, fioletowy, różowy, biały i czerwony gdzie zatopione są prawdopodobnie takie same brokatowe drobinki, oraz czarny z prawdopodobnie białym i srebrnym brokatem - nie widziałam go na żywo), ja wybrałam numer M02.


Baza to delikatny wrzosowy fiolet. W buteleczce niestety ciemniejszy niż na paznokciach. W bazie zatopiony jest kolorowy brokat, głównie heksy: duże czerwone i zielone, mniejsze srebrne holograficzne, jeszcze mniejsze bardzo podobne i granatowe, całkiem malutkie zielone i srebrne - tyle udało mi się zidentyfikować. Na paznokciach jednak odcień jest bardziej różowy, transparentny. Na zdjęciach mam tylko dwie warstwy, bo nie chciałam za bardzo maskować brokatu. 




Jak widać, żeby ukryć prześwitujące końcówki, trzeba by nałożyć może jeszcze dwie warstwy. Lakier nakłada się dobrze, ale trzeba się trochę przyłożyć, żeby nałożyć większość ilość brokatu. Schnie szybko. Niestety pojedyncze drobinki brokatu odpadały już następnego dnia po pomalowaniu (z tego co pamiętam, to nie nakładałam od razu topa). Lakier trzyma się standardowo ok. 3 dni bez większych odprysków. Jeśli chodzi o zmywanie, to tradycyjna brokatowa męka ;) 

Myślę, że warto nałożyć ten lakier na jakąś zbliżoną kolorystycznie kryjącą bazę, chociaż delikatny efekt też jest fajny, jeśli tylko ktoś lubi :)



Dostępność: sklepy internetowe, Allegro, drogeria Wispol
Cena: 5-7zł 
Pojemność: 11ml 

4 komentarze:

  1. Śliczny ten lakier, lecz nie mogę go nigdzie znaleźć :c
    +Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery Delii widziałam też w Super Pharm i Leclercu, ale nie wiem czy mają tam tą serię.

      Usuń
  2. Nie jestem fanką tego typu lakierów, raczej wolę te jednobarwne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tego wrzosowego fioletu nie widać na paznokciach..!

    OdpowiedzUsuń